امی رز

امی رز

اولین وبلاگ سونیکی بلاگیکس♥️

سلام این اونت  فقت در سونیک فورسز وجود داره! و هنوز درمورد

 سونیک دش چیزی ازش نگفتن چون تا پایان اونت گاما اون میاد این تو دستهspicial یا ویژه قرار داره و یکی از قدرت هاش گردباد چکشی هست 

باید برای این کاراکتر با انجام دادن ماموریت هاش ۳۰۰ تا کارت جمع کنید تا واستون باز بشه 

 

🧃برای دیدن اونت به ادامه مطالب مراجعه بفرما🧃

درمورد سریال سونیک ایکس sonic x

سونیک ایکس یکی از مجموعه انیمیشن های ژاپنی و انیمه ای سونیک است ، که هاجیمی کمگاکی مدیریت کارگردانی این سریال را به عهده گرفته است. داستان از این قرار است که سونیک به دلیلی از سیاره خودش خارج میشود و به زمین میآید، و با پسری به نام کریس آشنا میشود و کریس و پدر بزرگ کریس به سونیک کمک می کنند تا دوستان سونیک را پیدا کنند و به سیاره خود برگردند. این انیمیشن سریالی حاوی ۳ جلد کمیک است که یکی از آن ها در سال ۲۰۰۸ به قیمت ۷۸ دلار به فروش رفته ، همچنین بنر ها و هنرهایی از قسمت ها هست که طرفداران آن را ساخته اند.

 

سال ساخت: ۲۰۰۳-۲۰۰۴

ژانر: کمدی، اکشن،ماجراجویی

زمان قسمت ها:۲۰ الی ۲۴ دقیقه

 

برای دیدن قسمت اول به ادامه ‌‌‌مطالب بروید👇

بیوگرافی شخصیت ناشناخته سونیک ۱۳

اسم: مِری

سن: ۱۹سال

قدرت ها: بی قدرت

صلاح: کبوتر و پروانه اش

جنسیت:زن

نژاد:سنجاب

بیوگرافی کامل:

مری یک دختر بی آزار و آرام هست، که عاشق طبیعت گل ها، و حیوانات از جمله جوجه ها هست اون از آینده یعنی سال ۲۰۵۶ اومده که پدر و مادرش توسط اسکروج کشته شدن، اون اول تو انیمیشن سونیک ۱۹۹۴ و بعد توی کمیک سونیک آرچی جلد۱۳ و کمیک سونیک خارپشت جلد ۱۹ حضور داشته بوده و دیگه حضوری ازش پیدا نشده ، و یک جایی از جلد کمیک ۱۳ ، مری تیلز رو نجات. میده ‌وخودش از تپه پرت میشه پایین و میمیره. 

 

 

بیوگرافی مایلز تیلز پروار

اسم: مایلز تیلز پروار(تیلز به معنای دم ها)

سن:۱۴ سال

نژاد: روباه

جنسیت: پسر

قدرت ها: پرواز کردن با دم هاش، شنا کردن، درست کردن گردباد و ...

غذای مورد علاقه: هات داگ_لیمو

بیوگرافی کامل:

مایلز تیلز پراور یا تیلز یک روباه زرد هست، که به جای یک دم تا دم داره برای همین اسمش تیلز هست یعنی (دم ها tails) تیلز هوشش به قدر اگمن هست و می‌تونه زیاد اختراع بکنه، اون می‌تونه با دو تا دم هایش پرواز بکنه و همچنین دم هایش در شناکردن هم بهش کمک میکنن، تیلز یکی از رفیق های صمیمی سونیک هست که اولین بار در سونیک۲ ۱۹۹۲ با سونیک آشنا شد و از اون موقع باهم دوست شدن.

توضیحات درمورد انیمیشن سونیک و سالی (Sonic and Sally)

انیمیشن سونیک و سالی یکی از انیمیشن های قدیمی سونیک می باشد. که درسال ۱۹۹۳ به کارگردانی جان گراسد، ران مایریک، دیک سباست محصول پرطرفدار نمایش آمریکا usa و ایتالیا است، که توسط کمپانی سرگرمی دی آی سی ساخته و اکران شد ، و همچنین در شبکه ABC kids و Reteitalia(ایتالیا) راهی آنتن شد ، این انیمیشن شامل چند کمیک بوک، کتاب آموزشی و اسباب بازی شده است، که یکی از آن کمیک بوک ها(کمیک بوک اصلی) سونیک آرچی Sonic Archie نام داشته است که شامل ۵۹ جلد است ، این انیمیشن در ۱۹۹۴ شامل جایزه بهترین حالت متحرک و صدا گذاری شده بوده است.در این انیمیشن سونیک و دوستانش از جمله سالی به سونیک کمک می کنند تا  نقشه های شوم دکتر روباتیک یا dr.eggman را شکست دهند.

ناشناخته سونیکنام: امرلدا

سن: ۱۶ سال

قدرت ها: دارای قدرت آهنربا و هیپنوتیزم، هک کامپیوتر در ۳ ثانیه ، گوش های قوی

نژاد: خفاش گوش دراکولایی (بدون بال)

غذای مورد علاقه: نودل

بیوگرافی کامل:

امرلدا مثل رژ عضو G.U.N هست و دختر عمه ی رژ هست ، اون وقتی اعصبانیش به۱۰۰ برسه می‌تونه حتی انفینیت هم شکست بده! یعنی آنقدر قدرتش زیاده، و تو g.u.n مدال طلا کسب کرده، البته رژ یکم بهش حسودیش میشه ، اما نصفی از قدرت هاشو رژ بهش یاد داده مثل هک کامپیوتر 

 

بیوگرافی خواهر تیلز

marie · 04:36 1401/04/19

خواهر تیلز پراور

نام: تامیلی پراور

سن: ۷ سال 

قدرت ها:زدن ماهیتابه تو کله طرف😂( نخندید بدبخت ۷ سالش بیشتر نیست/: )

جنسیت: دختر

نژاد: روباه

غذای مورد علاقه: پیتزا گیاهی، لیمو ترش

بیوگرافی کامل:

تامیلی پراور یک دختر کوچولو ۷ ساله هست که فقت یک سال از کریم بزرگتره اون با این سن و سال کمش مجبوره تمام کار های خونه رو انجام بده از جمله ظرف شستن و .... چون مادرش و پدرش در ۵ سالگی او فوت کردند و تو ۶ سالگی اون تمام کارهای خونه رو از تیلز یادگرفته، اون عاشق آکواریوم و ماهی ها هست و همیشه آرزو داره یک بارهم شده بره زیر آب و ماهی هارو ببینه.

 

بیوگرافی سالی آکورن(بیوگرافی ویژه رزگرافی)

اسم:سالی آکورن(آکورن به معنای بلوط)

سن: ۱۶ سال

نژاد: یه نوع سنجاب

جنسیت: دختر

قدرت ها:. کد نویسی و ....

القاب: (پرنسس ال,پرنسس سالی، عزیزم (مادرش))

قد:۹۹c

بیوگرافی کامل:

سالی یک سنجاب هست که پرنسس بوده ، و همینطور که پدر کریم توی جنگ جهانی دوم مرده، پدر و مادر سالی هم توی جنگ جهانی دوم فوت شدن البته سالی به خودش اطمینان داره که مادرش نمرده و با کمک سونیک میخواد مادرش رو پیدا کنه، سالی اولین بار در انیمیشن سونیک ۱۹۹۴ و بعد در کمیک سونیک آرچی حضور داشت که در. سونیک آرچی ظاهر اون تغییر کرد.

سالی ۱۹۹۳ طرحی برای انیمیشن سونیک ۱۹۹۴ وقتی که داشتن تو سال ۱۹۹۳ روش کار میکردن

سالی ۱۹۹۴ (در کمیک آرچی جلد اول تا دهم)سوناالی

همون‌طور که تو تیرزر انیمیشن سونیک ۱۹۹۴ دیدید سونیک آخر تیرزر سالی رو بقل می‌کنه و از سیل نجات میده ، و خیلی ها میگن تو اون زمانی که هنوز سونیک با امی ملاقات نکرده بوده، عشق سونیک سالی بوده 

بیوگرافی شخصیت ناشناخته سونیک ۱۱

نام: لیدی مارلی

نژاد:گربه

سن: ۲۸ سال

جنسیت: زن

قدرت: غیب شدن ، مشت قوی(البته زور مشتش به مشت ناکلز نمی‌رسه)شلیک آتش، هیبنونیزم

بیوگرافی کامل:

لیدی مارلی یا lady marly یک شعبده باز معروف هست که اولین بار در کمیک سونیک آرچی حضور داشت و بعد در جلد ۱۵۵ کمیک سونیک خارپشت ، اون بیشتر بچه های کوچک رو با شعبده هاش هیبونوتیزم می‌کنه حتی یه بار سونیک و تیلز هم هیبنوتیزم کرده بود اما تیم رز اون رو شکست دادن.