first day of school💖🐦

marie · 21:53 1401/07/02

سلام😐

بله دوم مهر شده و مدرسه ها باز شده🙏🙏🙏بدبختی های مدرسه هم شروع شده🍬 راستی چطور بود خوب بود؟ مال من نرمال پنجاه پنجاه🤲🍷😂

 

خاطرات مدرسه توی ادامه مطالب🙏😐

دوم مهر ماه سال ۱۴۰۱🚗 ما به مدرسه رفتیم دقیقا (کلاس چهارم) یک معلم پنجاه پنجاه به اسم معصومه😐 و یک ناظم روانی داشتیم که اسمش رو نمیدونم🥲 سر صف در عمق گرما ایستاده بودیم سه ساعت هم حرف چرت و پرتی خوندن واسه ما😐😂😂😂 از تکالیف هم که نگم براتون مثل قطره های باران میپاشه تو صورت آدم💧انقدر زیاده😂ولی خب به هرحال دلم واسه مدرسه قبلی و معلم های قبلی تنگ شده بود🥲😌 سه سال با اونا درس خواندم🥰 وارد کلاس شدیم معلم وارد شد بچه ها مانند کشک روی صندلی های خود نشسته و انگار ۵۰سال نخوابیدند 🐻‍❄️ اول درمورد خود درس ها و قوانین مدرسه گفت بعد وقت آزاد شروع کردیم به نقاشی کردن 🖌️ «حالا اینجا داستان فعلا تاریک نشده هنوز بخونید🥲😂» زنگ خورد همه بچه ها رفتن زنگ من هم با کلوچه گردوییم مثل همیشه رفتم سر زنگ تفریح، من و بچه ها سر یک باقچه نشستیم و یهو دیدیم یک بو بدی داره میاد اول فکر کردیم شاید یک میوه گندیده انداختن اینکاها ولی بعد فهمیدیم بو از باقچه میاد💠 و فهمیدیم توی گل ها..... ( پشگل وجود داره!💩) بله آنقدر چندش و دلهوره آور🤮 نمیشد یه جا دیگه میذاشتید؟ کلاس ششمی ها هم از ما خنگ تر پاهاشون رو تو همون 💩 ها میذاشتن هی میکوبیدن ما که نزدیک بود استفراغ کنیم همونجا😐🥲

 

پارت دو روز بعد برای شما عزیزان کامروا 💞🌷