☹️Boring school day🚶

marie · 14:11 1401/07/04

سلام سلام به قسمت دوم school days خوش اومدید📀🔌

خب مثل همیشه ساعت ۷ صبح بیدار شدم مثل سگ حاضر شدم بعد رفتم مدرسه. تو صف یه خورده چرت و پرتی گفتن بعد رفتیم کلاس اول خانوم دینیمون اومد تا قرآن بخونیم بعد از قرآن و زنگ تفریح معلم ورزش🥰اما قانون مدار تر🙄 وارد کلاس شد بعد هم یک ورزش فوق هیجانی بازی کردیم اولش 🐻‍❄️😌 بعدش تصمیم گرفتیم وسطی بازی کنیم البته بعضیا ها رفتن والیبال و بسکتبال بازی کنم اما خیلی ها رفتن وسطی من هم رفتم وسطی . یکم همکلاسی داریم به اسم ریحانه اون توی وسطی من رو هل داد و پام از خط رفت بیرون بعد باختم همشم بهم میگن گیج 😵‍💫💩درحالی که خودشون از گوسفند هم بدتر هستن🐑بعد ورزش زنگ خورد رفتیم خوراکی هارو از کلاس آوردیم بریم زنگ تفریح بعد از تموم شدن رنگ معلم اصلیمون اومد تا باهامون ریاضی مرور کنه بعد از مرور ریاضی نوبت فارسی شد ولی من..... (فارسی رو نیاورده بودم😱🫣) درحالی که اون اصلا تو برناممون نبود ولی بچه ها آورده بودن خوب شد از من نپرسید واگرمه مثل وی باید جواب پس میدادم😮‍💨خیلی عرق کرده بودیم پشت گردنم سوز گرفته بود اما متاسفانه نمی‌توانستیم روسریمو در بیاریم🌝