دو گربه عاشق

 سلام این پارت دومه برید ادامه مطالب

برای خودم یک قهوه درست کردم، خوابیدم روی تخت بعد از چند دقیقه قهوه ام رو خوردم ناگهان یکی در زد!رفتم در رو باز کنم دیدم آلیس پشت دره گفت معلم برات نامه فرستاده ، بعد نامه رو بهم داد و رفت گفتم ای باباااااا یه دقیقه راحت شده بودیم باز اومد جلوه فکرمون! نامه رو باز کردم نوشته بود ماریلدا عزیز، بخاطر زیر پا گذاشتن قوانین مدرسه تا ۳ هفته اخراج هستید بلکه ۵ نمره از نمرات شما کم میشود ، با تشکر معلم کلاس آلبالیتا گفتم ای خداااااا دیگه از مدرسه خسته شده بودم! میخواستم زیر نامه درخواست ترک تحصیل بدم!‌‌که یکدفعه آروم شدم! گفتم بسته ماریلدا آروم باش. نامه رو پاره کردم و رفتم سر گوشیم دیدم یکی پیام داده! دنیل پیام داده بود!!! گفته بود سلام ماریلدا منم دنیل گفتم یکم ناراحتی میخوام بیام پیشت تا ۱۰ دقیقه دیگه میام قلبم به تپش افتاد سریع خودم رو جمع و جور کردم ..... دنیل رسید خونه ، در رو واسش باز کردم...